Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen er alles aan om ze in goede conditie bij je aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak wilt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een redelijke termijn na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. 

Indien je tijdig contact met ons opneemt via (0)23 58 48 343 of info@toetershop.nl, dan zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie, vervanging of creditering.

Klachten

Heb je klachten? We horen ze niet vaak en niet graag, maar laat het ons altijd wel weten!

Je kunt ons gewoon even bellen via 023-5848343, appen via 06 - 1485 3366 of mailen naar info@toetershop.nl. Wij doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen.

Leidt het onverhoopt toch niet tot een oplossing, dan kun je altijd je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.